niedziela, 6 kwietnia 2014

Zawieszam....

Stwierdziłam że to trochę bez sensu :/ nie mam pomysłu na ciąg dalszy już od miesiąca a teoretycznie od dwóch... Postanowiłam zawiesić bloga jednak dla tych którzy czytali obiecałam sb że do niego wrócę i dokończę muszę tylko wpaść na jakiś przełom w mojej wenie co do tego opowiadania. Mimo to :D :D założyłam drugiego także o GaaSaku tutaj mam w miarę ogarniętą fabułę od początku do końca więc ta historia na pewno bd dokończona :D 
http://koniecpoczatku-gaasaku.blogspot.com/
Więc:
1)zawieszam Bloga-Obiecuję że wrócę do niego i dokończę :*
2) Zapraszam na nowego o tej samej tematyce:
http://koniecpoczatku-gaasaku.blogspot.com/

~Emm..

1 komentarz:

  1. Chyba nie tylko ja mam twórcze zatwardzenie... ;/ Od lutego nie mogę się w żaden sposób zabrać CHĘTNIE do napisania kolejnego rozdziału, a pisanie pod przymusem uważam za bez sensowne - zawsze to, co z tego wyjdzie jest drętwe jak szpadel. Ja też nic nie obiecuję. Być może skończy się to tak, że moje opowiadanie nigdy nie będzie kontynuowane. Lub, za miesiąc, dwa, dostanę takiego napływu weny, że urodzę od razu 2 rozdziały na wstępie. Tak więc pozostaje jedynie czekać. Pozdrawiam, Hitomi.

    OdpowiedzUsuń